czwartek, 29 sierpnia 2013

Koktajl malinowo-pietruszkowo-bananowy


Kiedy rano nie chce mi się jeść, staram się wypić koktajl, żeby coś tam było w żołądku i żeby dostarczyć sobie potrzebnych do życia i niestarzenia składników ;) Nie jest dobrym pomysłem robienie koktajli z pietruszki czy szpinaku na krowim mleku czy przetworach mlecznych, bo pietruszkowe czy szpinakowe żelazo nam się nie przyswoi. Koktajl robimy więc na mleczku sojowym, migdałowym, kaszowym, ryżowym, czy jak ja – na wodzie. W tym koktajlu do niewielkiej ilości wody – mniej więcej pół szklanki – wrzuciłam garść pietruszki (gigantyczne źródło witaminy C, A, żelaza, wapnia, magnezu i potasu, pietruszka ma właściwości antyoksydacyjne, oczyszczające, wzmacniające... długo by wymieniać), pół szklanki malin (zawierają witaminę C, A, K, PP, kwas askorbinowy, kwas foliowy, żelazo, miedź...), pół banana (duże ilości ilości beta-karotenu, potasu, witaminy A, B1, B2, B3, PP, B5, B6, B11, B12, C, D, E i K...) i zmiksowałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz