czwartek, 22 sierpnia 2013

Ciasteczka jaglane z lawendą



Doskonałe ciasteczko na wieczór. Zapach lawendy nas ukoi i zrelaksuje, a kasza jaglana dostarczy witamin i minerałów, żebyśmy obudzili się piękni i zdrowi, a zawarta w niej krzemionka wzmocni nasze włosy i paznokcie ;) Nieziemsko pachnie i równie bosko smakuje.

  • szklanka kaszy jaglanej
  • płaska łyżeczka lawendy
  • 1/4 szklanki mleka (krowiego, kokosowego, migdałowego - jakie kto preferuje)
  • żółtko
  • szczypta soli himalajskiej
  • szczypta białego pieprzu
  • łyżeczka oleju kokosowego
  • 3 łyżki cukru trzcinowego
  • dowolna mąka do zagęszczenia (opcjonalnie)
Kaszę zmieliłam w młynku, wsypałam do miski i zalałam mlekiem. Dodałam lawendę, żółtko, szczyptę soli, białego pieprzu, cukier i zostawiłam na godzinkę, żeby spęczniała. Kaszę wyłożyłam na posmarowaną tłuszczem blachę i piekłam 20 minut w 180 stopniach na termoobiegu. Po wyjęciu z piekarnika ciasteczka posypałam lawendą. 





1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy przepis na ciasteczka z moją ukochaną kasza jaglana :))). I jak można potem ładnie zapakować takie ciasteczka na prezent.Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń