niedziela, 1 września 2013

Imbirowe tofu z kiełkami


Tofu, czyli twarożek sojowy, samo w sobie nie jest smaczne, ale możemy je tak przyprawić, że będzie pyszne :) Do metamorfozy tofu potrzebujemy:
  • tofu naturalne
  • imbir
  • czosnek
  • łyżeczka cukru trzcinowego
  • sos sojowy
  • sos ostrygowy (opcjonalnie)
  • olej rzepakowy
  • kiełki brokuła i lucerny
Tofu podsmażyłam ok. 2 minut na oleju, polałam sosem sojowym, dodałam też ostrygowy, bo go uwielbiam, ale jeśli ktoś nie ma czy nie lubi, wystarczy sojowy, utarłam łyżkę imbiru, wycisnęłam dwa ząbki czosnku, posypałam cukrem trzcinowym i podsmażyłam jeszcze ok. 5 min, czasem mieszając. To tofu zmieszałam z kiełkami, bo kiełki to gigant, jeśli chodzi o witaminy i składniki mineralne, ale serek można wrzucić do mieszanki sałat czy posypać uprażonym sezamem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz